2008-11-06

Uppdatering i plugget

Fick de otroligt glädjande resultaten att jag klarat Logik tentan. Det var precis på gränsen, men hade anat värre så det känns ruggigt skönt. Hela tentan var dåligt utformad och de som fått tillbaka resultaten har fått skumma och överstrukna betyg. Jag tror att examinatorn insett hur dålig tentan var och bara gett upp. Ska bli intressant att se när betygen kommer in i Ladok.

Fick också precis nyss reda på att jag fick C på HCI tentan. Mer väntat men fortfarande riktigt skönt att plocka hem några poäng. Intressant kurs och jag ska nog välja uppföljaren: Kognitionsvetenskap, till våren.

Vadgäller denna period så har jag börjat läsa kurserna: Operativsystem, Databasteknik och Objektorienterad Analys och Design. Har haft fullt upp de senaste veckorna och det kommer nog bli så åtminstone fram till jul. Just nu är det oerhört mycket UML-modellering som gäller och vi har parallella inlämningsuppgifter i samtliga ämnen.

Inga kommentarer: