2006-09-01

Förklaringar och missöden

Tänkte bara som hastigast förklara mig lite grann, och hur jag hade tänkt att denna blog skulle fungera. Det är nämligen så att jag tänkt sköta majoriteten av inläggs-postandet ifrån min mobil. Det var via den jag skapade bloggen (efter en del om och men), och det var detta jag beskrev i det första inlägget. Inläggen kommer att vara något kortfattade (T9), men oftast innehållandes en bild.

Bloggandet kommer dock att fördröjas en del, och detta på grund av missödet jag hastigt nämnde ovan. Det är nämligen så att min lilla mobil inte riktigt fungerade som den skulle, varpå den fick stämplas som garantiäreende. Denna stämpel kommer att sitta i någon vecka (om man får lita på återförsäljaren), men sen så! Håll korkgluggarna öppna...

5 kommentarer:

Anonym sa...

vart är den omvända bilden då? vi vill se åkersbergas egna lilla fotograf! (om inte annat för att se vem det är som äger sängen jspr ligger i =)

Unknown sa...

Hehe, tror dock det var jag sj som tog bilden :P Men jag skall fråga ovannämnda om hon ställer upp på att publiceras ;)

Anonym sa...

Jusste med en blogg. Tänker nog titta in lite då och då och se vad du har att bjuda på.

Unknown sa...

Ohh, najjs. Revel reunion :P Välkomna att kika förbi. Kan meddela att mobilen är åter i funktion, så det kmr säkert ett inlägg närsomhelst!? ;O

Anonym sa...

in that case; i'm waiting!