2009-03-26

Jim Rickey och Whyred

Var tvungen att ge mig in till stan idag och hitta ersättare till mina Gola. Efter att ha sprungit hit och dit, under lite panik, snubblade jag över dessa från Jim Rickey. Fick bli vita till i vår och har börjat gilla höga sen mina förra. Var lite uppgiven ett tag men det löste sig i alla fall. Skor måste man ju ha. I farten hittade jag också en schysst jacka på Whyreds utförsäljning och slog till. Nu är jag fullt ekiperad och det verkar (omedvetet) som om att svenska märken får mer och mer plats i garderoben.

Annars sitter man mest hemma och skriver på olika arbeten till plugget. Just nu är det högsta prioritet på: seminareifrågor till en entreprenörskaps-kurs, en rapport i teknisk engelska och att läsa Understanding Computers and Cognition till kognitionsvetenskapen. Har ledigt i helgen så kommer nog bli en del plugg, men hoppas även på något litet äventyr.

Inga kommentarer: