2008-05-18

En ledig helg

Efter en lugn vecka började helgen med att jag i fredags besökte Antons lya. Ett par grabbar, ett par pilsner och ett nytt ljudsystem var de utomordentliga förutsättningarna för kvällen. Resan bar sedan vidare mot söder där vi hoppade mellan ställena innan vi slank in på Göta Källare.

Igår åkte jag och Nicklas hem till hans nya hem i Årsta och riggade nöjessystem. Vi hann få igång det väsentliga (ljud och playstation) innan vi skyndade oss mot Djurgården. Där mötte vi upp med Kalle och äntrade Tyrol på Grönan för Battle Of The Bands. Ruggigt bra blev det med en del öl och mycket bra rock.

Längtar efter en ny mobil så jag kan komplettera inläggen med bilder. Ska se vad skatteverket skickar tillbaka i juni och vad det räcker till.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill oxå ha en ny mobil :)
du kan få köpa min K800i :)

/ M