2008-05-31

Gubbar i smink

Igår spelade Kiss på Stadion, och jag var där. Jag åkte in vid tiden för insläpp och provade min lycka i jakten efter en biljett. Efter ett par minuters letade hittade jag en ståplats-biljett för 300:- (inköpspris 550:-) och slog till direkt. Jag mötte upp med Nicklas och hans "brorsor" och fick en gratis öl på innerplan. Min första Kiss konsert och, spontant som allting var, så hade jag inga förväntningar alls att tala om. Gene och Paul i täten drog igång med mina favoriter och bjöd på en riktig show. Stundtals var det ganska lugnt men favoriter under konserten blev nog låtarna "Hotter Than Hell" och "Shout It Out Loud". En oförglömlig show på många sätt och vis.

Ps. Har även beställt en ny mobil som väntas komma nästa vecka. Kan knappt bärga mig. Ds.

Inga kommentarer: