2008-05-28

Jeanstävling

Visst vore det helt underbart att vinna ett par jeans av ett märke man haft ögonen på under flera år. Ett par jeans som studentplånboken aldrig har berättigat, men som fått fingrarna att klia i provrummet. Det är nämligen så att Streetwearfeber har anordnat en tävling där ett par jeans från Ijin Material ligger i vinstpotten.

Detta inlägg formuleras därför som mitt bidrag i tävlingen och jag drömmer om hur jag ska slita jeansen med hälsan (som sig bör med ett par jeans av denna kvalité). Jag siktar på minst ett halvår av aktiv användning utan tvätt, och jag kan även tänka mig att rapportera om processen här. Detta förutsatt att alla faktorer blir till faktum och att det verkligen kommer ett par, väldigt uppskattade (för att inte tala om välbehövliga), Ijins från 111vox.com på posten. Håll tummarna!

Inga kommentarer: