2011-06-03

Hangover 2

Över en månad sen senaste inlägg är inte okej! Det har ju hänt massa sedan dess men har väl varit lat antar jag. Ytterliggare ett tecken på detta är att jag faktiskt tänkte tillägna detta inlägg gårdagens biobesök. Jag tänkte förbruka lite presentkort och företagsbiljetter och mötte upp Michaela klockan sex vid Sickla. Biljetterna plockades ut och vi gick till Texas Burger för att få något i magen. Jag åt ruggigt goda Chicken Wings och klarade mig utan popcorn till bion (vilket var tur eftersom M hade glömt de specifikt påminda presentkorten). Det var i alla fall sju bion och salong och ljud var sådär.

Filmen var också helt okej. Under förväntningarna tyvärr (7.0 på IMDB) men det var kul att se att de följde föregångarens upplägg till punkt och pricka. De gånger man skrattade var det av "chock" och sällan åt skämten i sig. Jag tilldelade den en sexa i mitt nyinskaffade IMDB konto, och ska nu återgå till examensarbetesrapporten.

Inga kommentarer: